Побачите в когось рекламу Тимошенко чи іншого політика, то знайте, що ці люди продали свою с*аку дуже дорого

Джерело: Доба

Нещодавно відома тернопільська блогерка Наталія Литвин розповіла, що їй пропонували «співпрацю» з лідером «Батьківщини» Юлією Тимошенко. Тернополянка відмовилася, сказавши, що політиків не рекламує.

Зокрема, блогерка оприлюднила скріншот листування, в якому листуватися з PR-менеджером, який «відкритим текстом» писав про бажання розмістити на сторінці Литвин декілька публікацій з пропагандою Юлії Володимирівни.

— Один з наших клієнтів, Юлія Тимошенко, звернулася до нас з питання розвитку акаунт в Instagram. Зараз у нас йде активна підготовка до запуску різних рекламних активностей, і один з напрямків – це робота з лідерами думок. Ми б хотіли розмістити у вас кілька публікацій. Скажіть, будь ласка, можемо обговорити деталі? — написав блогеру представник PR-агентства.

У відповідь тернополянка написала, що рекламою політиків не займається.

Дане повідомлення швидко підхопили в соцмережах. На цю тему свої думки висловили й інші блогери, які вважають подібні підходи напередодні виборів «низькопробними». Зокрема, ще один тернопільський блогер та фотограф Олег Балюк закликав своїх колег не продаватися політикам, які використовують такі брудні політтехнології, повідомляє портал “Тернополяни”

— Якщо ви побачите в когось згадку чи рекламу про Юлію Тимошенко чи іншого політика, то знайте, що ці люди продали свою с*аку дуже дорого… Вже краще прорекламувати 10 китайських товарів, ніж брати участь в подібному, бо продавати свою думку, рекламуючи політичну силу — це дуже низько», – каже Олег Балюк.

Між тим він зазначив, що трохи згодом (після публікації серії Instagram Stories у себе в акаунті на цю тему) до нього зателефонував представник команди Юлії Тимошенко, який переконував у тому, що дане повідомлення про співпрацю надсилали не PR-менеджери Леді Ю., а, очевидно, її конкуренти, які намагаються підірвати репутацію політика. Мовляв, завойовувати молоду аудиторію такими методами вони не збираються, адже також вважають це негідним.

Тим не менше, інтернет-юзери пишуть, що останнім часом Юлія Тимошенко почала активно вливатися у молодіжну спільноту. Так, в одному з розіграшів дорогого IPhone XS вона стала одним зі спонсорів гівевею.

Додамо, що на сторінку Наталії Литвин в мережі «Інстаграм» підписані понад 170 000 людей.

Заставецький Петро
Автор матеріалу:
Всі 46 матеріалів автора