Обережно, персональний бренд «Таня Пренткович»

Новорічні свята, а тому про політичну та фінансову корупцію чиновників думати не хочеться. Цікавих тем існує чимало, навіть в той час, коли владні мужі відпочивають.

На сайті «Громадське слово» останні тижні появлялись публікації, пов’язані з Інстаграм блогером Танею Пренткович та конкурсом giveaway, переможниця якого не отримала свого приза. Тоді я не дуже старався зрозуміти в чому конфлікт. Але блогер зі своєю аудиторією та звичайна студентка, що навчається в Тернополі, були не рівні в інформаційному протистоянні.

Тому я дав стороні дівчини-переможниці, яку обманули, можливість донести свою інформацію більшій аудиторії. Читай розповідь про шайхрайство блогера “Шахрайство в мережі: прочитай мою історію, щоб не вляпатись в свою“.

Але історія набрала обертів. Все дійшло до того, що Таня Пренткович написала пост в себе на сторінці в Інстаграм. Звинувачує дівчину та її сім’ю в вимаганні коштів, виставляє їх як неадекватних, а також висвітлює ситуацію так, ніби переможниця відмовилася від приза. Обіцяє призові гроші віддати іншому переможцю, або передати на благодійність. З розіграшами взагалі пообіцяла зав’язати назавжди.

Тиждень часу я слідкував за подіями, але нічого не відбувалось. А на днях Таня знову розігрує 1 000 гривень. Тоді для мене все стало зрозуміло… Коротко постараюсь пояснити, що саме я зрозумів, спостерігаючи цей тиждень за блогером.

Я розглядав даного блогера з двох різних позицій: «блог як бізнес» та «лідер думок молоді». Саме так себе позиціонує Пренткович. В бізнесі важливо не кидати своїх компаньйонів, не менш важливо не обманювати свою аудиторію, коли себе вважаєш «лідером думок». Тим більше, що ціни за рекламу, яка в Тані присутня практично в кожному дописі, напряму залежать від кількості підписників.

Таня оголосила конкурс, пообіцяла приз поїздку на Кіпр, а в результаті переможець не отримав нічого. Цього достатньо щоб зрозуміти ким є Таня Пренткович. Про те, так не цікаво, тому давайте по деталях.

«Переможець не забрав посилку з «Нової пошти», а тому її у відділенні пошти знищили» – розповідає Таня своїй аудиторії, пояснюючи чому переможець не отримав приз. Це за кого треба вважати своїх підписників, щоб надавати таке пояснення?

Далі, давайте розглянемо, чи все так добре було в інших розіграх. Серед численних розіграшів одразу кидається в очі дві різні позначки розіграшів «giweaway» та «prentkovych giweaway». Першим позначались розіграші незначних сум грошей чи не зовсім дорогі подарунки. В описах до таких розіграшів все ідеально, є умови, спонсор, переможець. Переможці, судячи з підписників та активності на сторінці, справжні.

Розіграші більш цінних подарунків, а саме: 20 тисяч гривень, мобільних телефонів Iphone останніх моделей, 100 тисяч гривень та декількох поїздок на відпочинок, позначаються «prentkovych giweaway».
Якщо до розіграшів з позначкою «giweaway» у мене майже не виникає запитань, то до «prentkovych giweaway» їх дуже багато.

Так ось наприклад:

25 травня Таня Пренткович проводила розіграш 20 тисяч гривень. З умов бачимо, що це просто так для любимих підписників, лише щоб останні підписались на 10 сторінок. Оголошено призера, але от халепа, на сьогодні ця сторінка видалена. Різне буває з людьми, можливо від щастя більше не тратить час на Інтернет та на блогерів.

12 червня Пренткович розігрує IphoneХ. Таня пише, що власноручно купила цей телефон та подарує при зустрічі. Переможець сторінка @nastiadanyliuk Жодних фотографій вручення мені не вдалось знайти. Сторінка під назвою nastiadanyliuk містить лише 6 фотографій, а остання фотографія завантажена 27 вересня.

7 червня ще один розіграш 20 тисяч гривень. Переможець @andriana_kozoriz На цій сторінці лише 9 фото. Важливо також звернути увагу на підписників цієї сторінки. Основна частина це комерційні скорінки, а також жителі арабських країн. Це заставляє задуматись, чи не здійснювалась накрутка підписників.

28 червня Таня Пренткович розігрувала 100 тисяч гривень серед своїх підписників. Але чомусь переможець у дописі не вказаний. А є ще декілька розіграшів подорожей: 1 березня Швейцарія, 14 березня Кападокія, 17 травня Женева. У всіх дописах про ці розіграші не вказано переможця.

Розіграш 18 серпня поїздки на Кіпр. У дописі зі словами «я там поїздку на Кіпр дарую у @prentkovych_loves_you» переможця обрано, але переможець не отримав приз. Варто відмітити, що майже усі (а можливо усі, але я не усі віднайшов) країни і міста, в які розігрувались поїздки, їздила Таня Пренткович.

Історія розіграшу поїздки на Кіпр.

Жодної людини, котра б була на відпочинку в одній із цих країн та відмітила Таню з подякую, я не знайшов. Дивно, як для блогерів, котрі кожний свій крок стараються викладати в мережу. Також жодної згадки про переможців та їх долі в Тані. Щоб зрозуміти чому так, вирішив запитати про це в Тані Пренткович. Написав їй повідомлення.

Дивно, але бачимо що Таня майже нічого не пам’ятає. Приз в розмірі 100 000 гривень, а доказ того, що їх отримали лише скрін діалогу з «сторінкою» lera_karpchuk, яка з червня не викладає жодних фото.

Чи можливо купити квартиру за 100 тисяч гривень мені мало віриться. 1 липня закінчився розіграш, а 9 липня Таня Пренткович заявила, що їдуть жити в Київ, де вже зняли квартиру. Преможця знову не згадують.

Порівнюючи ціни на рекламу в Тані Пренткович за травень 2018 та грудень 2018 помітив значні зміни. Ціни зросли в декілька раз. Можливо це тому, що все літо було безліч розіграшів, а тому і кількість підписників зросла. Є і позитивні зміни) Щоб провести розіграш на сторінці в Тані більше не потрібно дарувати подарунок переможцю та Тані.

Тепер розглянемо зі сторони замовника реклами. Таня пафосно запустила своє агентство реклами, де основний кейс це Таня Пренткович та її сторіночка в Інстаграм. Жодних цифр статистики не надають, щоб обґрунтувати такі високі ціни на рекламу. Але це можна зробити власноруч, візуально оглянувши профіль Тані.

300 тисяч підписників, які дають лише 25-30 тисяч «сердечок» та 50-100 коментарів під фото. В випадку суперечок між підписниками, кількість коментарів під фото може досягнути 1000, але жодного разу більше 1 тисячі (ЗВИЧАЙНО ЯКЩО ЦЕ НЕ ЧЕРГОВИЙ РОЗІГРАШ).

Мені, як рекламодавцю, пропонують оплатити 20 тисяч гривень за пост, де буде 50-60 коментарів з 300 тисяч підписників. За кого вони вважають рекламодавця?

Я не проти, щоб люди заробляли кошти. Мені байдуже на тих рекламодавців, що готові замовляти рекламу в Тані Пренткович за немалі кошти при такій активності. Але хочеться щоб Таня була чесна зі своєю аудиторію, особливо коли бачу її фан-зустрічі. Ось ці діти ще дуже юні і готові вірити в казку. Чи розуміє Таня Пренкович яку відповідальність несе, коли будь-що рекомендує своїм підписникам.

Особливо я побачив чимало фактів, котрі б можна було назвати обманом. В одному із останніх інтерв’ю Пренткович ділиться, що працюють останні 8 місяців без відпочинку і лікарняних. А як тоді Єгипит, Туреччина, Швейцарія, Італія, Кіпр та інші поїздки?

Насправді їх набагато більше. Щоб молоді підписники навчились аналізувати інформацію, яку їм подають, оголошую конкурс. Так-так конкурс) Конкурси допомогли Тані здобути 300 тисячну аудиторію, а тепер конкурси мають заставити молодь розібратись чи обманюють їх.

На сторінці молодіжного обєднана «Молода країна» від завтра, 30 грудня, оголошую конкурс на кращий прокол Тані Пренткович. Не потрібно підписуватись, лише знайти факти де Таня обманула в будь-чому, розіграш де переможець не отримав приз, чи будь які інші несправедливі дії та в коментарях розказати про них.

Сторінка https://www.instagram.com/molodakraina/

Приз 1000 грн

Заверешення 1 лютого.

Не дозволяйте себе обманювати!

Заставецький Петро
Автор матеріалу:
Всі 116 матеріалів автора