Обіцянки-цяцянки САД Тернопільщини в 2018 році або “ваші дороги ваші проблеми”

Останні роки уряд Гройсмана обіцяє нам сучасні та нові дороги. Тернопільщина не стоїть осторонь масштабних планів будівництва достойних доріг.

Керівник САД в Тернопільській області Богдан Юлик в інтерв’ю для УНІАН на запитання чи задоволений він якістю проведених у 2018 році ремонтів доріг відповів наступне:

– Абсолютно. Я часто їжджу цими дорогами та бачу, що жодних руйнувань на відремонтованих ділянках немає, — каже Богдан Юлик.

“Громадське слово” протягом місяця буде публікувати десять історій жахливого ремонту доріг в області, на котрі тратили кошти громади.

Перша історія «якісного» ремонту дороги в селі Струсів Теребовлянського району. Вже декілька років місцеві жителі добиваються отримати дорогу в селі. З травня по червень 2017 в селі Служба автомобільних доріг і місцева сільська рада потратили 450 000 гривень на ремонт дороги по вулиці Скала. Після першої зими стан дороги став непридатним для використання. Місцеві жителі звернулись до САД відремонтувати дорогу та дотриматись гарантійних зобов’язань. Дорога не пережила гарантійний термін.

У свою чергу керівництво Служби автомобільних доріг звернулось до підрядної організації «Авакс-Проф» усунути виявлені дефекти.

Весь 2018 рік ця історія перейшла в бюрократичну тяганину, а жителі залишились без дороги і грошей. Уже у 2019 році Богдан Юлик поставив собі оцінку 4+ із 5 по роботі із підрядними організаціями. На запитання Андрія Вацика, про брак достатньої кількості якісних підрядників в Україні та в області зокрема, Богдан Юлик відповів наступне:

– Головне, що всі бачать результат. Тому нам за 5-бальною системою можна поставити 4+. З підрядників-гігантів в області працює «Автомагістраль-Південь» та місцевий «Техно-Буд-Центр». Ці дві компанії входять в 6-ку найпотужніших в Україні. Якщо вартість об’єкту складає більше 100 млн грн, то ми стараємося так прописати тендерні пропозиції, щоб замовлення могла отримати потужна компанія. Така структура не потребує авансу, може сама організувати процес і якісно зробити роботу.

с. Струсів, вул. Скала – 2019 р.

Ще однією обіцянкою-цяцянкою вже понад рік радіють жителі міста Підгайці. У 2017 році в місті неподалік школи сталась трагедія. Керуючи автопоїздом у складі тягача DAF, водій виїхав за межі проїздної частини дороги. В результаті цього вантажівка зачепила придорожні споруди, огорожі житлових будинків та перекинулася. Ця аварія стала причиною смерті 47-річного чоловіка.

Жахлива аварія заставила місцеву владу розв’язувати проблему небезпечного відрізка дороги в центрі міста. Голова районної державної адміністрації дала розпорядження створити комісію, котра мала розв’язувати проблему аварійності на шляху Галич-Підгайці-Сатанів на 41 км + 70 з правої сторони дороги. 28 листопада 2017 року дорожнім експертом та комісією провели обстеження ділянки дороги. Районною державною адміністрацією спільно з районною та міською радами направлено звернення до Служби автомобільних доріг в Тернопільській області, щодо встановлення бар’єрного огородження та дорожніх знаків 3.29 та 7.5.1 для обмеження швидкості руху автомобілів.

Служба автомобільних доріг пообіцяла у 2018 році виконати усі роботи. Обіцянки за 2018 рік перетворились в обіцянки-цяцянки. Станом на лютий 2019 року жодні роботи не були виконані. Люди, котрим обіцяють європейську країну, залишаються під ризиком потрапити в чергову катастрофу. В небезпеці також учні школи, що знаходиться неподалік.

Варто зазначити, що даний відрізок дороги знаходиться в лічених метрах від нерухомості, котру за інформацією видання «Наша гроші.Львів» купили люди наближені до  Богдана Юлика.

Бачимо, що не все так добре в дорожників Тернопільщини вдавалось зробити у 2018 році. Для Богдана Юлика цей рік справді видався складним. Журналісти Інтернет-видання «Наші гроші.Львів» викрили корупційну схему, за якою керівництво САД Тернопільщини віддавало підряди «своїм канторам». Деталі розслідування можна прочитати на сайті «Наша гроші.Львів».

«Таке враження, що як обходити законодавство Остап Бендер вчився в Тернопільському САД… Альтернативи негайному звільненню я не бачу», – написав Володимир Омелян на своїй сторінці у «Фейсбуці».

Богдан Юлик відбувся лише доганою. Юлик має талант триматись на займаних посадах. Усі спроби громадськості у 2015 люструвати Богдана Юлика були провалені.

В непрості часи протистояння українців з командою Януковича Богдан Юлик виконував важливі завдання колишнього голови ОДА Валентина Хоптяна та входив до групи осіб, що відповідали за фінансування поїздок на антимайдан. Про це пише сайт Дзвін.

Уже в січні 2019 ЗМІ пишуть, що Богдан Юлик обійме посаду начальника відділу контролю та документального забезпечення Державного агентства автомобільних доріг України.

Позначки:, ,
Заставецький Петро
Автор матеріалу:
Всі 190 матеріалів автора